Koszty i strefy dostawy

KOSZTY I STREFY DOSTAWY

Czas realizacji zamówienia i dostawa

  1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej oraz do krajów wymienionych poniżej.
    Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.

  2. Dostawa zamówionych towarów odbywa się na koszt Klienta za pośrednictwem wybranej przez właściciela sklepu firmy kurierskiej.


    Koszty dostawy na terenie Polski
    przedstawione są w poniższej tabeli, wskazywane są też każdorazowo przy składaniu zamówienia:


    Sposoby płatności i koszty dostawy



    Koszty dostawy międzynarodowej oraz kraje, do których wysyłane są przesyłki
    wskazane są poniżej:


    EUROPA | STREFA 1

    Austria – Belgia – Bułgaria – Czechy – Dania – Holandia – Litwa – Luxemburg – Niemcy – Słowacja – Węgry – Wielka Brytania

    Koszt dostawy: 40.00 zł (10.00 EUR)

    Przewidywany czas dostawy: do 5 dni roboczych


    EUROPA | STREFA 2


    Estonia – Francja – Hiszpania – Łotwa – Portugalia – Rumunia – Słowenia – Szwecja – Włochy

    Koszt dostawy: 52.00 zł (13.00 EUR)

    Przewidywany czas dostawy: do 6 dni roboczych



    EUROPA | STREFA 3


    Chorwacja – Finlandia – Irlandia

    Koszt dostawy: 80.00 zł (20.00 EUR)

    Przewidywany czas dostawy: do 7 dni roboczych



  3. Zamówienia przekraczające wartość 550.00 zł wysyłane są na terenie Polski na koszt sklepu Betelli.pl.

  4. Sklep Betelli.pl dokłada starań, aby wszystkie zamówienia realizowane były w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia:

    a) wpływu na rachunek bankowy sklepu pełnej kwoty ceny za towar
    – w przypadku wyboru metody płatności przelewem lub płatności elektronicznej 

    b) otrzymania przez sklep zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności za pobraniem.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

  • Większość zamówień złożonych w sklepie Betelli.pl wysyłana jest w terminie do 7 dni roboczych.

  • Sklep Betelli.pl dokłada starań, aby zamówienia realizowane były w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od dnia:


a) wpływu na rachunek bankowy sklepu pełnej kwoty ceny za towar
- w przypadku wyboru metody płatności przelewem lub płatności elektronicznej 

b) otrzymania przez sklep zamówienia - w przypadku wyboru metody płatności za pobraniem.

  • Jeżeli termin realizacji zamówienia okazałby się dłuższy, sklep poinformuje Klienta o opóźnieniu i potwierdzi dalszą chęć realizacji zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel